pentru constituirea Comisiei de organizare și desfășurare a concursului de ocupare post îngrijitor 1M, perioadă nedeterminată
Consiliul de administrație al Grădiniței cu Program Prelungit „Rița-Gărgărița” Agigea, întrunit în ședință în data de 13.12.2024.
În temeiul:
- Ordinul nr. 600 / 2018 al Secretarului General al Guvernului pentru aprobarea Codului controlului intern/managerial al entităţilor publice
- Ordinul nr. 6223/2023 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor de administraţie din unităţile de învăţământ preuniversitar.
Având în vedere prevederile: - Ordinul nr. 5726/2024 privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar;
- Regulamentul de ordine interioară emis în baza Codului Muncii;
- Codul Muncii aprobat prin Legea nr. 53/2003, cu modificările și completările ulterioare;
- Hotărârea nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, cu modificările și completările ulterioare;
HOTĂRĂȘTE:
Art. 1 Se constituie la nivelul unității de ănvățământ, Comisia pentru organizarea și desfășurarea concursului ocupare post îngrijitor 1M, perioadă nedeterminată, în următoarea componenţă:
Preşedinte: Dumitrașcu Florentina
Secretar: Rubeli Mirela
Membru: Andrei Aurica
Membru:Ghinea Rodica
Art. 2 Membrii comisiei de concurs au următoarele atribuţii principale:
a) selectează dosarele de examen ale candidaţilor;
b) stabilesc subiectele pentru proba scrisă;
c) stabilesc planul probei practice şi realizează proba practică, după caz;
d) elaborează baremul de corectare/notare pentru proba scrisă şi/sau proba practică, după caz;
e) stabilesc planul interviului şi realizează interviul;
f) notează pentru fiecare candidat, în borderoul individual, proba scrisă şi/sau proba practică şi interviul, după caz;
g) semnează procesele-verbale întocmite de secretarul comisiei, respectiv procesul-verbal al selecţiei dosarelor, precum şi procesele-verbale ale fiecărei probe de concurs.
Art. 3 Preşedintele comisiei de concurs, pe lângă atribuţiile prevăzute mai sus pentru membrii comisiei, îndeplineşte şi următoarele atribuţii:
a) solicită secretarului convocarea membrilor, după caz;
b) transmite secretarului comisiei rezultatele concursului pentru a fi comunicate candidaţilor pentru fiecare etapă a concursului.
Art. 4 Secretarul comisiei de concurs are următoarele atribuţii principale:
a) primeşte dosarele de concurs ale candidaţilor şi le atribuie acestora un cod numeric pentru identificare, care corespunde cu numărul de înregistrare al dosarului de concurs;
b) primeşte şi înregistrează contestaţiile depuse de candidaţi;
c) convoacă membrii comisiei de concurs, la solicitarea preşedintelui comisiei;
d) întocmeşte şi semnează alături de comisia de concurs, întreaga documentaţie privind activitatea specifică a acesteia, respectiv procesul-verbal al selecţiei dosarelor, precum şi procesele verbale ale fiecărei probe de concurs;
e) asigură afişarea rezultatelor obţinute de candidaţi la probele concursului, folosind codul numeric pentru identificare atribuit acestora;
f) îndeplineşte orice sarcini specifice necesare pentru buna desfăşurare a concursului.
Art. 5 Cu ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentei hotărâri se încredințează directorul unității de învățământ.
Art. 6 Prezenta Hotărâre se înregistrează în registrul de evidență a hotărârilor C.A. și se păstrează la dosarul hotărârilor adoptate.
